In Groningen zijn we bezig met het plaatsen van nieuwe zitelementen in de openbare ruimte. Met deze werkzaamheden zorgen we voor plekken waar mensen straks even kunnen zitten, wachten of elkaar ontmoeten.
Onze medewerkers verzorgen de plaatsing en afwerking van de elementen, zodat alles netjes en stevig wordt opgeleverd. Mooi werk om aan mee te mogen bouwen in de stad.


